Forum www.1counterstrike6.fora.pl Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Niestety koleżanka, która mi to poradziła powiedziała,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1counterstrike6.fora.pl Strona Gwna -> Counter Strike 1.6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Prawie jak Admin



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 13:20, 21 Mar 2014    Temat postu: Niestety koleżanka, która mi to poradziła powiedziała,

najmniejszego oporu, jak juz. [link widoczny dla zalogowanych] no ja dokładnie nie wiem,ale najlepiej weź i zadzwoń do gabinetu i sie zapytaj,zadzwoń też do kasy,bo do końca nie wiem czy aby to nie jest refundowane(domyślam sie,ze to chodzi o ząb z przodu?)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja z \ektsremalnej metamorfozy\ zapamiętałam kobiete która przeszła szereg operacji bo wyglądem była bardziej meżczyzną niż kobietą (figura, twarz, bardzo płaskie piersi itd.).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj Misha żebyś wiedziała jak ja sie denerwuje.

aby wlew byl skuteczny [link widoczny dla zalogowanych] używam tego preparatu Schoola, ale ropa nadal mi się zbiera, a do lekarza na pewno już nie pójdę.

dużo mogłabym Ci pisać i opisywać przypadków... a jak mialam krocej okres ?? Mnostwo porad, konkursy i ciekawi ludzie czekaja 00 jakies owoce lub warzywa miejscu) dopisz swoje konto przesuwając konta nr 2, 3, 4, 5 do przodu. [link widoczny dla zalogowanych]
...poszlam na akupunkture i spalam po niej 4 godziny, to juz cos. no nie ma innego wyjsca musisz przerwac..a ile juz uzyłas globułek?? Postanowłam, że od dziś będę ćwiczyć przez około 1h/1,5h każdego dnia (dziś mam za sobą 80 minut ćwiczeń). sylwetka24 ---trzymam kciuki, ja po zwiększeniu dawki do dwóch, jakoś daje rade, o dzidzi dopiero zaczynam się starać! jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie nie zawacham jak by taka potzreba zaszla, tylko chirurg i nie kosmetyczki na zywca, dla mojego kologi chirurg zrobil i znaku nawet nie ma tylko ze moj kolega od razu zrobil a nie jak ja czekalem kilka lat ale teraz tez wyglada super i NIC nie boli. Mieszkam niedaleko Fano - Marche Moi lekarze amputowali mi dana chorą cześć kości, a założyli mi aparat llizarowa bo chcieli bym miala wlasną prawdziwą kość, są protezy i inne rozwiazania zastąpienia kości ale mój ból i poświecenie przyniósł mi moja kość, która jak się wzmocni będzie lepsza od protezy..
ja to czasem mam wrażenie, że walka z cellulitem nieco przypomina walkę z wiatrakami, Ty się męczysz, a tu nic, jak był tak jest, ale najważniejsze myślę to się nie poddawać i szukać najlepszego sposobu na to, żeby się go pozbyć.
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koszty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] e.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja herbatkę stosowałam 2 lata temu i dzięki niej oraz dzieki diecie i codziennym ćwiczeniom schudłam 26kg w 3mieś...


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1counterstrike6.fora.pl Strona Gwna -> Counter Strike 1.6 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin